Monday, December 12, 2011

I wish you were here

Esiteks vabandust neile, kes on postitusi ootanud, aga ma tõesti ei ole jõudnud. Elu läks nii kiireks peale Glaramaralt tagasi tulekut ja on siiamaani kiire ja hektiline.
Proovin nüüd kirjutada kogu novembri kuu sündmused ja ka detsembri omad. Palju on küll meelest läinud, aga vast miskit ikka meenub.

Laupäeval, päev pärast Glaramaralt tagasi tulekut käisime international sociaty'ga Inglismaa jalgpalli meistrite liiga (Premier League) mängu vaatamas. Mängisid Aston Villa FC vs Norwich. AVFC võitis 2:1 vist, kui ma õigesti mäletan. Nende väravavaht peaks olema ka Iirimaa koondise väravavaht (väike fakt, milles ma küll 100% kindel ei ole, aga ei viitsi uurida ka :D). Mäng ise enesest oli üks suur pettumus, midagi ilusat seal ei olnud. Fännid olid suht vaiksed ja ükskõiksed, seista ei võinud, kästi istuda. Igatahes plaan on 17 märts uuesti minna (kas vaatama või healjuhul tööle Villa Parki) AVFC vs Bolton. Ei jõua ära oodata. Pooldan neid Inglismaa PLs. Kuigi rohekem olen ma koondise mängude fänn. :)

Peale seda oli reedeks kaks assignmenti sisse vaja anda ( RBI - 500 sõnaline essee ja BE - 1500 sõnaline essee), sain nad kuidagi häda vaevu tehtud, tulemusi ei tea, aga vast läbi ei kukkunud. Sisse andmistähtaeg oli reedel 14.30, tegin terve öö vastu reedet, lõpetasin 6:30, käisin pesus, läksin kooli andsin töö sisse, siis kohe tööle ja pärast õhtul peole. Suutisn üle 40 tunni järjest üleval olla. Päris põnev oli. :D

Lõpuks tuli töö ka minu ellu.
Mul oli intervjuu OTW's 10 novembril ja 11 november oli induction day, kus õpetati taldrikute kandmist, pudelite avamist, räägiti turvalisusest jne. Nüüd olengi ma kuu aega OTW töötaja olnud, päris põnev on. :D
OTW - Off To Work - hospitality firma, kes vahendab töötajad erinevatele üritustele. Põhimõtteliselt olen ma waitress ehk teenindaja. Siiamaani olen töötanud sellistel kontserdidel nagu Rihanna 2x, Red Hot Chili Peppers, Duran Duran, Bryan Adams, BRMB (JLS, The Wanted jne) ning mõningatel veel. Palk on 6.81£ tunnis, tööaja saan ise valida. Ahjaa 8 dets. käisime Londonis tööl Vinopolis'es. Töötajad on mega toredad, eestlasi ja leedukaid kohtab pidevalt. :D Minu põhitöökohad: LG Arena, ICC, The Nia. Lisaks võimalus töötada The NECis, Hilton'is, Compton Verneys, Villa Park'is jne. Töö juures vahest ikka saab head sööki ka, eriti neid kooke, mis näevad juba räigelt head välja, rääkimata siis kanast või lõhest. :D Tegelikult me ei tohiks neid süüa, aga mänedzerid annavad meile salaja. Rohkem ma ei oska midagi rääkida, huvitab siis küsige. (http://www.offtowork.co.uk/index.html)

Jõuluturg pandi siin püsti juba novembris vist. Igatahes jõulumeeleolu kestab siin pikemat aega. Kesklinna mina väldin, sest seal on ikka räigelt inimesi, liikuda seal kuidagi ei saa. Ei jõua ära oodata kui elu juba normaalseks tagasi läheb.

Meie kursakaaslane Egon elas ka peale Glaramarat poolteist nädalat meie juures, kuna ta läks Kanadasse instruktoriks ja ütles ühikast lahti siis ei olnud tal kuskil vahepeal elada. Me sõbralikud kursakaaslased võtsime  ta ilusti enda juurde. :D Tegelt oli päris tšill, käisime tema firmapeol Holiday Inn'is. :D Huvitav kogemus oli hotellitöötajaid täis näha. :D Tegime enne tema lahkumist ka väikese lahkumispeo, heehee suht hästi lõppes aga vähemalt oli meeldejääv. :D Järgmine päev oli isadepäev, helistasin issile ja soovisin ilusat päeva, hea oli enda issiga üle pika aja jälle rääkida. :)

Käisime mingi laupäev või reede esimest korda Gatecrasheris (väidetavalt suuruselt kolmas klubi Euroopas) ka esimest korda pidutsemas Madli, Kristjani ja Nadyaga. Mõnus pidu oli, mitte et ma väga palju mäletaks. :D:D:D Sorry, ma lihtsalt pidin mainima. :D Täitus meie kolmas kuu Inglismaal, mille me avastasime tagant järele.
Nadya ja Madliga sai ka Walkaboutis käidud, väike tüdrukute õhtu. ;)
Ahjaa päris mõnus on järgmine päev tööle ka minna, kui öö otsa pidutsetud ja siis tööl koguaeg naeratada ja head nägu teha.
Sain ükskord komplimendi kliendilt, et mul ilus naeratus ja kiitis mind ülemusele, lisaks ütles vee, et eestlastel peaks parem töö olema. :D

Vahepeal tuli jälle assignmentide sisseandmis periood. Risk management - 500 sõnaline ja 1500 sõnaline essee, Adventure and Sociaty - 2000 sõnaline essee.
Selleks reedeks on jälle vaja risk managementis 2000 sõna sisse anda, õnneks kolmepeale ja siis presentatsioon teha jaanuari alguses.

Tegime ronimises ka belay'imis testi ära, mis tähendab, et me saame nüüd ronimas käia, ilma, et keegi peaks meid valvama.

Jalkast veel nii palju, et kuigi me ei jõudnud kahjuks EMile, siis minu poolehoid jää ikka ja alatiseks Eestile. Mänge nägin kahjuks ainult poolepealt, esimene kord olime sünnal (bowlingus) ja teine kord olin tööl, nii et jõudsin Walkabouti teise poolaja alguseks. :(

Käisime üks kolmapäev kuskil Birminghamist väljas süstamatkal.

Ilm on suhteliselt soe, väljas kannatab käia veel sügismantli ja kingadega. Päike paistab pidevalt. Kuigi tahaks lund ka näha.. Pliiiis :)

Jõuludeks koju kahjuks ei lenda, kahjuks finantsiliselt ei vea välja. Kuigi tahaks enda peret väga väga näha. Siiski eks suvel näeme. :)
Jõulud veedame ei tea kus, pidutsedes vist. :D Miskit muud siin teha ju pole. Töö saab ka 23ndal detsembril otsa kuni jaanuari keskpaigani.

Veel Glaramara pilte ja videosid: https://picasaweb.google.com/112046724349493232674/BirminghamUni?authuser=0&feat=directlink&gsessionid=7WDVxWoLyYMDO6ntitFrHQ#5670469439016094370

Käisime Gatecrasheris.

Teel kooli.

Motivatsioon koolitahvlil.

Näide Tesco risk managementist.

Madli unistuste pood, teel süstamatkale nägin ma Aston Martini poodi, vähe ei tahtnud sinna minna. :)

AVFC vs Norwich

Tegemas esimest esseed.

Saatsime Egonit ära, keda küll pildil ei ole. :D

Rihanna. :)

Jõõuluturg.

Minu detsembri kuu töögraafik, tumeroheline - töötatud päevad, roheline - päevad, kus töötan, helehall -  kandideeritud, aga pole kindel veel.

Egon ka pildil, kallistasime pulli.:D



Päikest või Lund Teile sinna Eestisse,

Liisi

No comments:

Post a Comment