Thursday, August 18, 2011

Jõudsime Inglismaale

Hei hei, tervitused Inglismaalt kõikidele!

Teekonna algus.
Alustan kohe hommikust. Poole kaheksa paiku algas sõit Tallinnasse, sinna jõudes tormasime kohe Ülemistesse hiinakasse sööma. Viimane söök Eestimaa pinnalt. Varsti läks kiireks ning oli aeg asuda lennujaama poole, kõik kulges ilma viperusteta, õnneks. Tegime kalli-kalli ja ütlesime head-aega enda perekonnale.

Saabumine.
Lennusõit möödus hästi nagu näha, siis lennuk alla ei kukkunud.. Kahjuks pidime lennukis eraldi istuma, aga selle eest sattusin lahkete inglaste kõrvale.
Lennujaamast saime kuidagi moodi bussiga (1.80£) rongijaama. Ostsime sealt pileti Bhami (25£) ja jäime rongi ootama. Lõpuks rong tuli, kuid Madli kaotas pileti ära. :D Kontrolör oli aga mega tore inimene ja ta uskus meid, et me olime pileti ostnud, niisiis uut me ostma ei pidanud ja trahvi ka ei saanud. Tahtsime talle tänutäheks ka kommipaki anda, kuid me ei näinud teda enam. Kahju. Rongisõit kujunes ladusalt, mugav ja kiire. Võrreldes Eesti omadega, täielik luksvärk.

Maha läksime peatuses New Street Station. Sellest hetkest kuni hotelli leidmiseni kulus ikka mitukümend head minutit, mis siis, et hotell oli põhimõtteliselt nurgataga. Aga uskuge mind, see ei olnud kerge. Bullring on ikka tohutult suur ja ei ole võimalik aru saada, kus kohas sa oled. Loodetavasti poole aasta pärast on kõik selge.

Hotellis saime ilusti sisseregistreeritud, toad on korralikud, nädal aega peame vast ikka vastu, aga rohkem küll ei tahaks. Oma kodu on ikka ülekõige, juhul kui me selle leiame..  Muideks, saime juba esimese numbri, hotelli administraator on UCB õpilane. Lubas meid aidata, kui mingeid küsimusi on. Jeejee. :D

Hetkeseis.
Istume The Coffee Ruumis. Leidsime siit lõpuks Wi-fi. Surfame netis ja siis vaatame edasi, mis teeme. Tahaks vahepeal süüa ka, viimane söök oli ju Eestis. Samas hotellis on 5 pakki komme ja poolpätsi leiba. Õhtusöök, missugune.