Thursday, September 22, 2011

Keeping fit, ladies!?

Käisime kolmapäeval freshers feyer'il, mis toimus the Maltings'i võimlas. Sealt olid igast UCB spordiklubid ja veel muud ürituste promojad kohal. Me registreerisime ennast naiste jalgpalli, laupäeval kell 2 on tryouts (ma ei tea eestikeelset vastust hetkel). See saab põnev olema, me pole ennem jalkat mänginud ju ja vorm pole ka just kõige parem hetkel.
Läksime siis eile teist korda jooksma siin oldud aja jooksul, tegime kanali ääres väikese ringi, 3-4 km äkki. Piisab ka esimesteks kordadeks.
Täna käisime koolis, mul on mingit dokumenti vaja haigekassale esitamiseks, et ma ikka õpin siin koolis, sest nähtavasti minu tervisekindlustuskaart ei kehti enam ja ma pean seda iga aasta uuesti taotlema hakkama. Mida iganes eks, see et ma Uks õpin ei tähenda, et ma Eesti kodanik enam ei ole.
Liitusime ka International society'ga, jälle üks kaart rahakotis juures. Mul neid vist 5 tükki siin juba tekkinud ja neid muudkui tuleb juurde. :D
Täna oleme tegelenud veel CVde saatmisega, suhteliselt väsitav asi tegelikult. Loodetavasti saab kunagi lähitulevikus ka positiivsed vastused.
Hmm, mis me veel tegime..!? Ostsime poest eluks vajalikku sööki. :D Tund aega tagasi tulime jooksmast, the NIA (National Indoor Arena) ümbrus oli rahvast täis, juba päeval vaatasime miks nii palju rahvast, aga seal esineb täna vist keegi kuulus koomik, Lee James, vist.
Homme vast lähme koolist läbi, saan selle dokumendi kätte ja posti panna meie kallile Haigekassale. Jätkuvad tööotsingud nagu alati, söök, väike jooks ja mis seal muud.

Vahest linnapeal satume kokku ka Hattersi elanikega, naljakas. Aga samas huvitav. :D

Tahaks juba kooli tegelikult, näha kursusekaaslasi ja hispaania keele kursusele minna. Vähemalt saab espanjoli harjutada ka igapäeva elus, siin hispaanlastest puudu ei tule. ;)
Igatahes ootan kooli juba! :)

Päikest,

Liisi

No comments:

Post a Comment