Friday, September 16, 2011

Liisi is back in da business. For sometime.

Tere tere,

Ei minuga pole midagi juhtunud, olen ikka veel elus ja täie tervise juures. Lihtsalt minu arvutis ei funka raamatukogu nett ja seega pole ma viitsinud ka Madli omas blogi kirjutada. Kirjutasin nad kõik arvutisse ülesse ja postasin nad just siia. Nii, et Teil lugemist kui palju. Mõned pildid said ka.

Thank you, my love.
Täna käisime NINo intervjuul. Kartsin hullemat. Mõtlesin, et see intervjuu  toimub kuskil kinnises kabinetis ning näeb välja nagu ülekuulamine. Tegelikkuses oli asi üldse teistmoodi. Läksid JobCentre'sse kohale, mis meie kodust on mõne minuti tee, ootasin seal all, üks turva tuli minu juurde ja saatis meid ülemisele korrusele. Pretty face tagab nii mõnedki eelised. ;) Üleval oli 10 erinevat lahtist boksi, kus siis see niiöelda intervjuu toimus. Meiega tegeles üks lahke mustanahaline naine. Näitasin enda dokumente ja põhimõtteliselt oligi kõik.
Minu intervjuu toimus 11.20 am, Madli oma pidi olema 1.20 pm vist, aga kuna Madli oli minuga seal kaasas (turva saatis Madli minuga koos ülesse), siis sai Madli ka kohe enda intervjuu ära tehtud.

Saime täna lõpuks ka enda panga PIN-koodid postiga. Jeeeesss. :D

Netilugu.
Raamatukogus on tasuta nett, selle jaoks peavad sul olema paroolid. Netti sisse logides peaks ette tulema lehekülg, kuhu saad sisestada paroolid. Mul aga sellist lehte ei tule, ühesõnaga netti ka ei saa. Täna ostsime minu mälupulgale neti mahtu juurde. Nii et nüüd saan mõnda aega jälle internetiseeritud maailmas olla. Nii hea tunne on kohe. Sorry, I'm estonian, I need Internet. :D
Proovime ühendust võtta ka Madli IT-mehega, kes äkki saaks mu arvuti nüüd korda teha. Loodame parimat!

Pühapäeval on tähtis kuupäev, meil saab kuu aega täis Inglismaal.

Viimastel päevadel on siin suhteliselt ilusad päevad olnud, vähemalt minu jaoks, sest sain kleite kanda, soe oli. Inglased muidugi käivad enda mantlite ja jopedega ringi, kuigi tegelikult ei ole nii külm. Ja ma olen suhteliselt kindel, et talvel, kuskil jaanuaris/veebruaris, siis kui külm, hakkavad nemad lühikeste riietega käima. Twisted world.



Päikest,

Liisi

No comments:

Post a Comment